تعویض شفت ماشین لباسشویی

هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی

5/5 - (1 امتیاز)

همه ما حداقل چند بار در هفته از ماشین‌های لباسشویی خود استفاده می‌کنیم و در واقع این دستگاه یکی از وسایل برقی پرکاربرد در هر خانه‌ای می‌باشد.  استفاده مکرر از این دستگاه می‌تواند در دراز مدت خرابی‌هایی را به دنبال داشته باشد که شما را مجبور می‌سازد به مراکز تعمیراتی مانند نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در شیراز مراجعه نموده و از خدمات تخصصی آنها استفاده نمایید. یکی از مشکلاتی که ممکن است در ماشین‌های لباسشویی برای شما پیش بیاید ایراد در شفت دستگاه می‌باشد. در این وضعیت مسلماً هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی برای شما بسیار مهم است و به علاوه دوست دارید این کار حتماً توسط فردی انجام شود که تخصص و مهارت کافی داشته باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این قطعه مهم در ماشین لباسشویی کسب خواهید کرد.

هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی

شفت دستگاه در واقع از بخش‌های مهم تشکیل دهنده ماشین لباسشویی می‌باشد که برای کارکرد صحیح لباسشویی و شستشوی درست لباس‌ها نیاز به این قطعه خواهید داشت. ممکن است عوامل متعددی باعث آسیب دیدن شفت لباسشویی شوند که گاهی اوقات این آسیب‌ها باعث می‌شود این قطعه دیگر قابل تعمیر نبوده و شما مجبور شوید برای استفاده مجدد از لباسشویی خود آن را تعویض نمایید. یکی از بحث‌های مهمی که در این بین به وجود می‌آید هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی می‌باشد که ممکن است در مراکز مختلف قیمت‌های متفاوتی به شما داده شده باشد. برای اطمینان از اینکه قطعه جایگزین کیفیت خوبی داشته و همچنین قیمت مناسبی به شما داده می‌شود حتماً به مراکز تخصصی معتبر مراجعه نمایید. کارشناسان ما نیز می‌توانند در این رابطه شما را راهنمایی کنند.

چه عواملی بر هزینه تعمیر ماشین لباسشویی موثر هستند

در ابتدا قبل از اینکه بخواهیم به صورت تخصصی شفت دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم لازم است بدانید چه عواملی می‌توانند روی هزینه تعمیر لباسشویی شما اثر بگذارند. فاکتورهای متعددی در هزینه تعمیرات لباسشویی در شیراز موثر خواهد بود که از جمله آنها می‌توان به نوع قطعه خراب شده در لباسشویی اشاره کرد. اگر فرد تعمیرکار تشخیص داده است که شفت لباسشویی شما دچار آسیب شده و نیاز به تعویض دارد از عوامل موثر بر هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی می‌تواند استفاده از قطعات فابریک یا غیر فابریک در دستگاه باشد.

پیشنهاد ما  10 علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

همچنین گاهی اوقات ماشین لباسشویی هنوز از گارانتی برخوردار است و در چنین صورت اغلب شما هزینه‌ای را نباید پرداخت کنید یا هزینه بسیار کمتری از شما گرفته می‌شود. دقت داشته باشید کیفیت خدمات و نوع تخصص افراد در مراکز مختلف متفاوت است و هر چقدر فرد تجربه کاری بالاتر و دقت بیشتری داشته باشد کار خود را بهتر انجام خواهد داد و البته این موضوع می‌تواند در هزینه نهایی کمی تاثیرگذار باشد. از جمله عوامل دیگری که می‌توانند روی هزینه تعویض شفت در ماشین لباسشویی شما اثر بگذارند نوع مدل و برند است که برای ماشین لباسشویی خود انتخاب کرده‌اید. اغلب برای برندهای خارجی هزینه تعویض شفت کمی بالاتر خواهد بود.

استفاده نادرست از دستگاه و خراب شدن شفت

شاید با خودتان فکر کنید چه عاملی باعث می‌شود شفت ماشین لباسشویی آسیب ببیند. اولین و مهم‌ترین عاملی که باعث خراب شدن شفت دستگاه شما می‌شود استفاده نادرست از این دستگاه می‌باشد. این یعنی شما قبل از استفاده از ماشین لباسشویی خود دفترچه راهنمایی آن را به طور دقیق مطالعه نکرده‌اید و برای شستشوی لباس‌ها برنامه مناسبی را انتخاب نکرده و به ظرفیت مجاز ماشین لباسشویی توجه نداشته‌اید.

البته گاهی اوقات نیز خراب شدن شفت ربطی به شما ندارد و به دنبال تمام شدن عمر مفید این قطعه در دستگاه شما با خرابی آن در ماشین لباسشویی مواجه خواهید شد. این اتفاق اغلب پس از چندین سال استفاده مداوم از ماشین لباسشویی رخ می‌دهد و در چنین حالتی بدون شک شما مجبور هستید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. قبل از هر کار به مراکز تخصصی مجاز مراجعه نموده و در مورد هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی در آن مرکز سوالات خود را مطرح نمایید.

پیشنهاد ما  صدای ماشین لباسشویی: علت‌ها و راه‌حل‌ها

آیا آسیب‌های فیزیکی می‌توانند روی شفت ماشین لباسشویی تاثیر بگذارند؟

از جمله دلایل دیگری که شما را مجبور می‌سازد نسبت به تعویض شفت در ماشین لباسشویی خود اقدام نمایید وارد شدن ضربات خیلی شدید به دستگاه می‌باشد. در حقیقت در چنین مواردی شفت به میزان آسیب می‌بیند که دیگر به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست. به همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود مراقب باشید هیچگونه ضربه شدیدی به شفت ماشین لباسشویی شما وارد نشود و در زمان جابجایی دستگاه مراقب ضربه‌های فیزیکی احتمالی وارده به آن باشید.

قیمت شفت برای ماشین لباسشویی در چه حدودی است

قبل از اینکه اقدام به تعمیر یا عوض کردن شخص در ماشین لباسشویی خود داشته باشید لازم است در مرحله اول مدل و برند لباسشویی خود را در نظر بگیرید. در حقیقت در ابتدا نیاز است یک فرد تعمیرکار قابل اطمینان دستگاه شما را مورد ارزیابی قرار دهد و اگر از آسیب دیدن شفت در این دستگاه مطمئن بود بر اساس مدل دستگاه و نوع شفت مورد استفاده در آن هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی را به شما اعلام کند.

قیمت شفت مانند بسیاری از کالاها در بازار مدام در حال تغییر است و شما نمی‌توانید حدود قیمت مشخصی را برای این قطعه بدون مشورت با مراکز تخصصی داشته باشید. علاوه بر هزینه‌ای که بابت خرید شفت جدید برای دستگاه خود باید بپردازید لازم است مبلغی را نیز به عنوان دستمزد فرد تعمیرکار در نظر بگیرید. گاهی نیز مبلغی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب از شما دریافت می‌شود که این مبلغ می‌تواند در مراکز تعمیراتی مختلف متفاوت باشد. شما می‌توانید بر اساس مدل و برند دستگاه خود با کارشناسان ما مشورت داشته باشید و هزینه نهایی تعویض این قطعه در دستگاه خود را بررسی نمایید.

آیا شفت لباسشویی قابل تعمیر است؟

زمانی که فرد تعمیرکار به شما می‌گوید که شفت دستگاهتان دچار آسیب شده است این سوال در ذهنتان ایجاد خواهد شد که آیا شفت لباسشویی قابل تعمیر است یا اینکه حتماً لازم است این قطعه را عوض کنید. شفت یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی در دستگاه شما می‌باشد که در صورت خرابی آن به طور عملی دستگاه دیگر قابل استفاده نخواهد بود و حتماً باید برای استفاده مجدد از لباسشویی خود نسبت به تعمیر یا تعویض این قطعه اقدامات لازم را انجام دهید.

پیشنهاد ما  وصل کردن شلنگ تخلیه لباسشویی

اغلب افراد باور دارند که شفت قابل تعمیر نیست اما ما به شما می‌گوییم که گاهی امکان تعمیر این قطعه در دستگاه وجود دارد. البته برای این کار لازم است شرایط خاصی وجود داشته باشد که امکان تعمیر شفت را به فرد متخصص بدهد و این موضوع تنها توسط افراد آموزش دیده و ماهر قابل تشخیص خواهد بود. بعد از اینکه روند عیب یابی شفت لباسشویی توسط تکنسین متخصص انجام شد او به شما اعلام خواهد کرد که آیا می‌توانید شفت موجود در دستگاه خود را عوض کرده و یا اینکه به شما هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی را خواهد گفت.

شفت چرا در ماشین لباسشویی اهمیت دارد

در ماشین‌های لباسشویی شفت آبکش یا سه نظام است جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. در واقع سه نظام نام قطعه‌ای در ماشینش لباسشویی شما می‌باشد که شب در مرکز آن قرار دارد و جای قرار گرفتن بلبرینگ و کاسه نمد دستگاه روی شفت آن خواهد بود. شفت آبکش نیز از آلومینیوم تقویت شده ساخته شده و دارای قدرت زیادی می‌باشد.

وجود هرگونه شکستگی یا ترک خوردگی در شفت آبکش ماشین لباسشویی باعث می‌شود در زمان کار دستگاه سر و صدای زیادی را در آن بشنوید. این موضوع در طولانی مدت به بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی فشار زیادی وارد خواهد کرد و باعث خرابی آنها نیز می‌شود. به همین جهت باید پس از اینکه هرگونه صدای غیر عادی را در زمان کار لباسشویی خود شنیدید حتماً فوراً با افراد متخصص تماس بگیرید تا قسمت‌های دیگر دستگاه نیز درگیر نشده و هزینه‌های بیشتری برای شما ایجاد نشود. شما با پرداخت هزینه تعویض شفت ماشین لباسشویی می‌توانید از هزینه‌های بیشتری مانند تعویض بلبرینگ یا موتور دستگاه جلوگیری نمایید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *