امتیاز دهید!page

مراحل ثبت درخواست

تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز

1– می توانید از طریق فرم و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یک شماره تماس در فرم تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید.

2 – می توانید با تماس گرفتن به مرکز تخصصی تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز ، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

چرا بهتر است تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز را به پیشگامان سرویس بسپاریم؟

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

90 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی و اتو بوش در شیراز | تعمیر و سرویس

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه بخارشوی و اتو  فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پیشگامان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز پیشگامان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان فارس بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف بخارشوی و اتو  بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز

اتو برقی یا بخار شوی روشن نمی شود

لامپ خبر روشن ولی کف اتو حرارت ندارد.

با روشن شدن دستگاه فیوز خانه می پرد.

بخار تولید به خارج دستگاه هدایت نمی شود.

حرارت بیش از حد شده و باعث آسیب می شود.

از دستگاه آب چکه می کند.

مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای اتو یا بخار شو شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت اتو یا بخار شو شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی اتو یا بخار شو شما اعزام شود.

تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز

ضمانت و گارانتی تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز توسط مرکز پیشگامان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

10 دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز

نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس بخارشوی و اتو بوش در شیراز

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیرات بخارشوی و اتو بوش در شیراز
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه
7 –استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل
10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار
(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 30000 تومان می باشد).

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات بخارشوی و اتو بوش در شیراز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی بخارشوی و اتو بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی بوش در شیراز

تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز | مرکز تعمیرات پیشگامان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.
تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر بخارشوی و اتو بوش در شیراز :

071-38330976

071-38222606

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 07191011297