5/5 - (2 امتیاز)
حالت زمستانه و تابستانه در پکیج

حالت زمستانه و تابستانه در پکیج

باتوجه به اطلاعاتی که راجب پکیج ها میدانیم کابرد این دستگاه برای گرم کردن آب و محیط اطراف شوفاژ است.پکیج های دیواری سیسم گرمایش مناسبی و مطلوبی دارند.به همین دلیل است که هر روز به طرفداران این دستگاه اضافه می شود.این کارکردی که در دستگاه بررسی کردیم اصلی ترین عملکرد را در فصول سرد دارد.در این مقاله قصد داریم به بررسی حالت زمستانه و تابستانه در پکیج بپردازیم.

بسیاری از استفاده کنندگان این دستگاه از برنامه  زمستانه و تابستانه در پکیج اطلاعاتی لازم را ندارند و از پکیج ها بصورت یکسره استفاده می کنند.حال مرکز پیشگامان سرویس تصمیم به توضیح و بررسی این حالت ها پرداخته است.

برنامه ی زمستانه پکیج ها

پکیج ها در زمستان های سرد در منازل چند وظیفه ی هم زمان دارند.در زمستان پکیج ها وظیفه ی تنظیم دمای آب مصرفی و گرم کردن آن را برعهده دارند.علاوه بر گرم کردن آب وظیفه ی چرخش آب گرم در شوفاژها را نیز دارد.این چرخش آب گرم در شوفاژها گرمایش محل استفاده را تامین می کند.

برنامه ی تابستانه در پکیج ها

در فصل تابستان تمام مواردی که در برنامه ی زمستانه پکیج ها ذکره است کاملا متفاوت است.در تابستان ها بدلیل عدم نیاز به گرم کردن محیط استفاده از شوفاژ مناسب این فصل نیست.پس در فصول تابستان از پگیج برای گرم کردن آب استفاده میشود.البته این گرمای آب هم به نسبت گرمای آب در زمستان گرمای و دمای کمتر باید داشته باشد.

برای اطلاع از حالت زمستانه و تابستانه در پکیج ها بطور کلی باید با مطالعه ی دفترچه ی راهنمای پکیج اطلاعات کافی را در مورد این مطلب بدانیم.البته اگر دفترچه ی راهنمای محصول را ندارید می توانید از اینترنت دانلود کنید.مرکز پیگامان سرویس به بررسی چند برند در مورد حالت زمستانه و تابستانه در پکیج می پردازد.

حالت زمستانه و تابستانه در پکیج ایران رادیاتور

برای تبدیل حالت زمستانه و تابستانه در پکیج ایران رادیاتور باید طبق یک سری مراحل گام به گام با ما همراه باشید.ابتدا باید تنظیم کننده ی روشن و خاموش بودن دستگاه را روی صفر تنظیم کنیم.این درجه بندی در دو حالت صفر و یک تعیین شده است که صفر نشان دهنده خاموش و یک نشان دهنده ی روشن بودن است.بعد از خاموشی این تنظیم کننده فلکه ی ورودی و خروجی رادیاتور و شوفاژ ها را ببندید.

در مرحله ی بعد تنظیم کننده ی دمای روی پکیج را روی دمنای مناسب خود قرار دهید.پیشنهاد می شود که درجه بندی را در میانه دما قرار دهید.در مرحله ی آخر ولوم سمت چپ پکیج را روی صفر تنظیم کنید.حالا  تغییر حالت زمستانه و تابستانه در پکیج ایران رادیاتور بطور کامل انجام شده است.

حالت زمستانه و تابستانه در پکیج بوتان

برای تبدیل حالت زمستانه و تابستانه در پکیج بوتان هم مانند توضیحات قبل تمامی مراحل را گام به گام انجام دهید.نحوه ی تغییر حالت زمستانه و تابستانه در پکیج بوتان تقریبا شباهت زیادی به پکیج ایران رادیاتور دارد.اما یک تفاوت اساسی دارد که باید تنظیم فشار برای دستگاه انجام شود.فشار پکییج ها عموما  بطور استاندارد باید حدود 1.5 بار باشد.اگر فشار پکیج کاهش داشته باشد و کمتر از یک باشد باید شیر تنظیم مقداری باز شود تا به استاندارد برسد.

حالا در پایان بعد از اینکه تنظیمات فشار را هم به خوبی انجام دادید.در پکیج های بوتان تنظیم کننده یک حالتی دارد که نشانگر شیر آب است که با روشن شدن چشمک سبز آن کار فعال شدن حالت زمستانه و تابستانه در پکیج تمام است.

با بررسی دو مورد از برند ها حالت زمستانه و تابستانه در پکیج را فعال کردیم.شما هم با همین تنظیمات ساده میتوانید پکیج خودتان را تنظیم کنید و به حالت زمستانه و تابستانه در پکیج تبدیل کنید.البته باید با توجه به دفترچه راهنمای مختص دستگاهتان این تنظیمات را فعال کنید.

عضویت در خبرنامه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *