5/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز

1– می توانید از طریق فرم تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یک شماره تماس این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید.

2 – می توانید با تماس گرفتن به مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز ، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

چرا بهتر است تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز را به پیشگامان سرویس بسپاریم؟

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

90 روز گارانتی خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز| تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پیشگامان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز پیشگامان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس بخارشوی و اتو، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان فارس بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف بخارشوی و اتو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات بخارشوی و اتو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز ما باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

بله. در این مرکز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

مشکلات معمول جهت تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز

1-اتو برقی یا بخار شوی روشن نمی شود

2-لامپ خبر روشن ولی کف اتو حرارت ندارد.

3-با روشن شدن دستگاه فیوز خانه می پرد.

4-بخار تولید به خارج دستگاه هدایت نمی شود.

5-حرارت بیش از حد شده و باعث آسیب می شود.

6-از دستگاه آب چکه می کند.

تعمیرات بخارشوی در شیراز

تعمیرات بخارشوی و اتو در شیراز | مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای بخارشوی و اتو شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی شما اعزام شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 07191011297